WELKOM!

Dit blog heb ik gemaakt omdat het heel bemoedigend werkt om een mooie kaart of ATC te maken met een bijbelse tekst. Zo heb je gelijk weer iets gemaakt om een ander ook weer te bemoedigen!
Ik heb dit niet van mijzelf maar zag een ander blog die ook op deze manier een blog met uitdagingen had alleen was dat alleen in het engels.
Wens jullie allen veel creativiteit en God's zegen toe!

dinsdag 16 maart 2010

CHALLENGE MAART

Maak een kaart of ATC met Mattheus 6: 26,27
Kijk eens naar de vogels in de lucht:
ze zaaien niet en oogsten niet
en vullen geen voorraadschuren,
het is jullie hemelse Vader die ze voedt.
Zijn jullie niet veel meer waard dan zij?

3 opmerkingen:

  1. Hoi Thea, wat leuk dat jij met zo'n blog begint.
    Ik wil wel meedoen!
    Gr. @nneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook wel meedoen, maar heb niet echt veel stempels met Bijbelteksten! Als ik het goed begrijp hoeft de tekst niet persé gestempeld zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie meedoen en de tekst hoeft niet gestempeld te zijn. Je kan ook gewoon uitprinten en opplakken.

    BeantwoordenVerwijderen